torstai 17. helmikuuta 2011

Miss Mix :D

Pöö. Tein tässä jokin aika sitten lehtitilauksen, ekan elämässäni. Yleensä olen vältellyt noita tilauksia, ettei lehtitädit ala soitella, ja siitähän koituisi lisää kohtalokasta stressiä. No, tällä kertaa en ajatellut järkeviä tosiasioita, koska ystävänpäivätarjous oli liian houkutteleva, eli menin lankaan minisuoristusraudan kuvat silmissä kiiluen. Sitäkin siis odotellessa, milloin se se aarre tänne tulla lötkähtää.

Mutta siis päivän paljastushan on itse lehti, eli MISS MIX XDDD Oon koukuttanut itseni teinilehtiin vanhoilla päivilläni, jostain kumman syystä :DD Oon aina ollut keskivertotylsä aikakauslehtien lukija. Eli olen lukenut aina niitä näkyvimpiä ja viihteellisimpiä lehtiä, tottakai, mitenkäs muuten. Muistan lukeneeni aikoinaan Suosikkia+ jotain englantilaisia nuortenlehtiä, ja sitten myöhemmin siirryin luontaisesti näihin koko kansan naistenlehtiin, missä nyt ei ole mitään mielenkiintoista. Jonkun Cosmon kautta siirryin aikoinaan Olivioihin, + Trendeihin ymym. No siis. Kaikkihan niitä lukee, ja ah sitä fiilistä kun raahaa kotiin uuden, kiiltelevän lehden. Jossain vaiheessa vaan huomasin, ettei sitä lehteä tullut kuitenkaan luettua kuin selailemalla, ja nyt keksinkin ratkaisun tähän vakavaan dilemmaan: nuortenlehdet :D Muita en ole tainnut ostaakaan viimeisen vuoden sisällä :DD Ihan parasta viihdettä, onon.


Vähän noloa, mut muhun vetoaa toi ulkokuori hah :D
Lisäksi vaatejutut enemmän makuuni kuin jonkin Trendin (mulla on niihin varaa). Ja kun nyt satun tykkäämään kaikesta kräästästä, mitä tää tarjoaakin niin ylenpalttisen avokätisesti. Vääränlainen ihminen olen, twisted, hyi hyi. (Sitä Kaksplussaahan mun pitäis...)

Noh, ensimmäistä kertaa mun vaatekaapistani löytyvä paita on lehden sivulla, wuhuu. Hyvän valinnan tein, mummoprintti ja kaikki (ja siis mähän maksoin tuosta jotain 3 e muuttomyynnissä) Eikö tää jo kerro, että oikean lehden (ja ikäluokan) pariin olen löytänyt...


Yllätyn joka kerta huvittuneesti, kun tajuan mitä oheistuotteita lehden välissä matkustaakaan. Siis juliste, aww. Jotenkin hölmönä luulin, että noi julisteet on vähän vanha juttu, ettei teinarit mistään julisteista enää innostu, kun niillä on nykyään sisustustajua, ipadit yms... Mutta on se vaan niin liikuttavaa, että jotkut asiat ei muutu, ainakaan vielä. Tänään siis sain superrrihanan lahjan eli Paris Hiltonin tuoksumainos (!) & joku heebo, jota en kyllä nyt edes muista. Nää menee seinälle ofc ;DD

Tukkakin hallussa...

Hellyttäviä, nää meidän teinit:



Kukapa ei viihtyisi? Kaikki lukemaan teenagelehtiä heti!

Nojoo, tein tänään uuden vuokrasopparin, ens viikolla muutto, sitä ennen pitäis lähteä reissussa käymään + alkaa heittää ylimääräistä tavaraa pois. Noh, onneks mun häkkikellariin oli taas murtauduttu, nyt sieltä vietiin loputkin vaatteet, eipä ole ongelmaa niiden siirtämisestä. **Vitun kusipääjuopot, pakko sanoa**
Silti olis hommaa vielä jäljellä olevien kanssa...urgh. En taida.

Joo, meen syömään sipsei kun ne noin kutsuu, moeee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

**Comments? Yes, please!** ^_^