torstai 10. helmikuuta 2011

Fantasy eye from the old guy

Tekis mieli kirjottaa tyhjänpäiväisistä arkiasioista, mutta koska mulla on pari kuvaa odottamassa jonossa, laitan ne tänään, ja sen jälkeen saa meikit mun puolesta jäädä sinen sivummalle. Ottaa pattiin tällanen stressaaminen, mikä tulee kun en saa kuvia onnistumaan, enkä kästeltyä sellaisiksi kuin niiden PITÄISI OLLA. Ja koska tykkään enemmän käsitellä kuvia kuin tehdä meikkejä, turhautumisen taso on valtava, kun en edes omaa kunnon kuvienkäsittelyohjelmaa. Niin, kun en siis tiedä mikä sellainen olis ja miten hyviä saa ilmaiseksi ladattua. Toisaalta en mä mitään photoshopia haluiskaan, se on pelkkää huijaamista, vaikka hauskaa varmaan oliskin ja olisin NIIIIN tyytyväinen lopputulokseen. Tulee vaan mieleen, onko mitään järkee esim tehdä meikkiä jos fotoshoppaa kuvan ihan ylösalaisin alkuperäisestä. Nojoo, olis. Ja joo, voisin mä sen photiksen kyllä oikeasti halutakin.

(Tekee mieli pääsiäismunaa, jotain halpaa rasvaista suklaamunaa jossa on muovisormus sisällä. Ehkä se on se sisäinen kello: pääsiäinen tulee.)

Yritin vääntää yhtä surkeeta fantasiameikkiä, minkä mainoksen jossain näin... Siis perusidis siitä, muuten säädin ja sähläsin. Ja vielä vähän enemmän. Jos tää olis tehty mallille, oisin ripotellu päälle luomiväriä rosoiseksi pinnaksi, mutta jätin suosiolla väliin koska kuvien ottaminen ois ollut hiukan liian hankalaa. Ripset karvoja tekoturkispuuhkasta, timantit (jotka oli oikeesti kimaltavammat luonnossa!!) revin jostain vanhasta pukukorustani. Uusi elämä, jne :DD
Sininen alienversio...

Ja tää ois sit vaikka järvihirviö :D



Ja jälkihuom.tuotteet joilla meikki toteutettiin. Yksinkertaista.

Juu. Ei enempää meikkejä, rajansa kaikella. Keskitytäänpäs siis olennaiseen, eli taas ois nälkä. Opettelin vihdoin viimein tekemään smoothieta ja oon ryystänyt niitä koko viikon. Ongelmapuolisko on vain se, että enää ne ei vie nälkää. Jos kulauttaa puoli litraa mitä tahansa sosekeittoa kitaansa, kaiken järjen mukaan sen pitäisi olla täyttävä tujaus. Vaan kun ei ole, ja kohta hairahdun taas johonkin epäterveelliseen. Pääsiäismuna edelleen jobnotuslistalla, onneks en jaksa lähtee kauppaan :D


Nälästä seuraaviin jaaritteluaiheisiin, eli harmillinen dilemma joka kiusaa nykyään päivittäin. Tadaa: ruttu. Siis joku helvetin ryppy otsassa, ilmestynyt siihen liiallisesta huolimisesta ja stressaamisesta. Nykyään nukunkin ryppy silmien välissä. Ei mikään kiva kaveri, tekee krankyn näköiseksi, ja vaikka sellanen useimmiten oonkin, ei sen tarvitse näkyä sentään. JA ne silmänaluset! Ei riitä, että niiden koostumus paljastaa itsensä ilman epäedullista valoakin, vaan nyt ne on sitten täynnä pieniä juonteita. SIIS mullekin tuli niitä, mitä helvettiä!! Luulin kyllä että tulis vähän myöhemmin, mut näköjään oon jälkeenjäänyt kaikessa muussa paitsi vanhenemisessa. Mä oisin sitten kai se OLD SPICE ehe ehe. Ja jos joskus, niin nyt alan ymmärtää, että sillä vedenjuonnilla, stressittömyydellä, tupakoimattomuudella ja auringonottamattomuudella on sittenkin väliä. Kiva alkaa odottaa, mitä noille usein palaneille alueille sitten tapahtuu. Ai niin, nehän onkin jo pilalla. Huh.

Oon tyhmä, mut epätoivoissani oon alkanut käyttää tätä seerumia, jonka sain jostain koulutuksesta viime kesänä. Muuta en siitä koulutuksesta muista, kuin että tää sarja oli jollekin kuusikymppiselle iholle. Sillä mennään siis. Laitan tätä siis siihen viharyppyyn, kun muutakaan ei ole...

(Ei se kylläkään auta. Aika hyvä tuote :P Extra firming & tightening ym. Jos ei auta mun ekoihin ruttuihin, miten se tehoaa kuusikymppisenä. Tai sit se tietää et oon väärän ikäinen. Tekoäly tai jtn.. :D)

Täs vielä mun tän hetken mussuset eli pari vuotta vanha kesätuoksu Escadalta (on hyvä olla ajan tasalla :D) ja viime kesän Biothermin vartalotuoksu, joka stinkkaa ihanasti greipille. Ei ihan sesonkituote, mut ei oo Hefnerikään ja silti kulkee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

**Comments? Yes, please!** ^_^