torstai 10. maaliskuuta 2011

Shopping list: Ebay

Nonniin, moii. Tänään ei ole mitään muuta asiaa kuin sekavaa sellaista, koska mielessä pyörii vähän sitä sun tätä ja kaikenlaista, joo. Mutta ensin päivän aamiainen (ihme pakkomielle siitäkin tullut kun ketään ei ees kiinnosta, paitsi mua tietenkin tietenkin).
Eli nyt löytyy vihdoin taas Realia ahh, ja häpi smiling kaverina kurkku&porkkanamix, sekä pienimuotoinen painajainen eli terveydelle tuttu tyrnimehu, jaki..


Joo, tulossa muuten lisää ruokajuttua, kun niitä kuvia on tullut räpäytettyä vähän liikaakin. No mut lets gou oon. Hyvä et sain taas nukuttua kun olin eilen illalla niin innostunut ja sitä kautta tietenkin stressaantunut myös. Eilen tuli touhuiltua kaikenlaista, aloitetaan nyt vaikka siitä, että sain hankittua itselleni taas duunihaastattelun, niin, vihdoin. Huomenna siis menen haastikseen, ja ihan ok fiilis asiasta, koska ei ole niinkään sitova duuni, teen sitä sitten ehkä kevään ajan ja tienaan vähän säästöön, ja sit dumppaan sen ja siirryn nautiskelemaan kesälomasta. Joo, ja mulla on siihen OIKEUS koska tää mahtava työtarjous on oikeasti pelkkä paskaduuni, mistä syystä en kerrokaan asiasta enempää.

TOINEN asia mikä mielessä pyörii on, noh, toinen duuni. Oon saanut paljon yhteydenottoja sähkiksen kautta tuosta kaikkien tuntemasta "laatu"merkistä eli Oriflamesta ja sen myymisestä. Eipä ollut innostusta ottaa yhteyttä, mutta nyt alkoi jostain syystä kiinnostaa, ja ajattelin vähän pommitella niitä takaisin kysymyksillä. Tekee mieli tunkea itsensä joka paikkaan, olis kyllä nyt intoa tehdä vähän sitä sun tätä. Siis tarmoa löytyis nyt aika lailla, ja motivaatiota. Ja siis rahaa ei, niin siksi. Ja mainosten jakokin vielä ynnättävä mukaan, sit olis jo 3 duunia ainakin hetkellisesti, kuulostaa jostain syystä hyvältä hah :D

Näistä booring duunijutuista päästäänkin sitten takaisin lempiaiheeseen eli tyyliin, mistä on aina yhtä mukava jaaritella liikaa. Oon nimittäin taas innostunut jostain ihan käsittämättömistä jutuista eli japanityylisestä söpöilystä. MITÄ HELVETTIÄ eihän se edes sovi mulle, mutta joo, vaaleanpunainen kun on aina ollut sydäntä lähellä niin tällä mennään. Ihme tyylien sekasotku (kaatopaikka) oon nykyään, tykkään siitä :DD
Väsäsin jotkut saparontapaisetkin korostamaan tätä uutta tyylisuuntaustani, valitettavasti naama oli tänään ehdottomasti korjauskelvoton...



Oon ihan himona kolunnut läpi koko internetin ja nyt pitäisi sitten saada taas kaikkee kivaa. Tästä tulee sitten sanotaan nyt epävirallinen shopping list kolmonen. Joo, sain siis vihdoin avattua oman Paypalin, koska tää Suomi nyt vaan ei riitä tällä hetkellä. Nyt siis ihan stressinä odottelen, että lähettämäni rahat saapuu sinne ja dollarisaldo pomppais plussaan. MUTTA kyllä kestää, ärsyttävää. Olen siis katsellut jo ostokset Ebaysta valmiiksi, enkä tiedä, ehtiikö rahat saapua niin että saan kaiken haluamani, aarg elämä ei voi olla näin vaikeeta, mutta kyllä se vaan on, ja nyt lauletaan yhdessä oooonhan suomalainen.

Tilaukseen lähtee ensi tilassa seuraavat...

AAAH tää naamakassi, just tän tarpeessa olen sydän sydän sydän:

Isot kevätarskat, valkoisina:

Pitkä huppari, plussaa on että se on kyllä oikeeasti tosi söpö haha :D Näitä oli muutama kiva vaihtoehto, valkkaan tietenkin sen minkä halvimmalla saan...


Näitä sitten odotellessa. Mainittakoon, että saan ensi viikolla vähän ylimääräistä rahaa salaiselta taholta, ja sillä sitten mällätään ensin uusi pesukone ja kissan toiletti, sitten ostosmaailma avautuu rajattomana eteeni kunnes budjetti jälleen tulee vastaan. Huoh, jänskättää muuten tuo huominen haastattelu, ja vähän se maanantaina odottava mammis, jonne ei kyllä yhtään huvita mennä, tuntuu suoraan sanottuna turhalta (ja nololta). No, ketäpä huvittaisi, mutta niinhän se on, työ ennen huvia ja patit skannaukseen, plääh :P

Tässä tasapainon vuoksi paluu todellisuuteen eli palanen totuutta eli eilisen pikaisia mussutuksia ilman terveellistä osatekijää, toisin sanoen herkutteluja:
Kolmioleivät, harvinainen herkku (joopajoo..):

Sanat ei riitä. Hyi mua.

Hm, no nyt tekee sit mieli juustonaksuja. Kakeri.

3 kommenttia:

  1. Älymakee toi laukku :DD Mä oon kipee joten en tiiä vielä mikä päivä voisin treffata mut toiv päästäis jätskittelee vielä loppuviikosta :) -M

    VastaaPoista
  2. Joo sen aion tilata seuraavaksi :D Ai no voi helvetti noita kipuiluja, toivottavasti menee ohi, oon jo odottanu jädeilyä :DDD

    VastaaPoista
  3. Niimpä :S Slurpsis mitkä jätskiannokset sit otetaanki :P -M

    VastaaPoista

**Comments? Yes, please!** ^_^