tiistai 5. huhtikuuta 2011

Uusi tukka, uudet tavarat

HUOM*** Pieni päivitys joka ei liity postaukseen mitenkään--- Kärsivällisyyttä ulkoasun kanssa....Yritän päivitellä ikoneja, hirveetä päänvaivaa kun eri selaimilla pilaa koko blogin... huoh, nyt teen muutoksia pelkästään Mozillalla, koska sitä käytetään tän blogin lukemiseen eniten***


Moro. Eilinen oli ihan mahtavan hieno päivä, noin säällisesti siis. Lämpötilat hipoi pyöreitä, kävin pitkällä lenkillä ja sain ilmoituksen postipaketista, jee jee. Innoissani sit mietin, mikähän sieltä mulle tällä kertaa tippuu, ja toivoin salaa Ebaysta tilaamaani laukkua...
SmileyCentral.com

Piti sit kuitenkin odottaa iltapäivään et saan kyydin postiin, ja luonnollisesti mun piti keksiä jotain tekemistä ylimääräiselle ajalle. Koska koneella istuminen alkaa puuduttaa paikkoja ja mieltä, kämppä ei ollut siivouksen tarpeessa, lenkki oli juostu ja suihkut käyty, tartuin sit saksiin

Kääk. Mua on jo pitkään ärsyttänyt toi paksu liehuke, joka joskus oli sivuotsis. Muutenkin teki koko pään jokseenkin pottamaiseksi ja toispuoleiseksi, plus heilui silmillä koko ajan. Hyvä syy päästä taas käyttelemään mun olemattomia kampaajantaitojani XD Siis mähän en tiedä mitään hiustenleikkuusta, ihan vaistojen varassa on koko touhu. Lopputulos on mitä on, mut ei mua haittaa muutamat epätasaisuudet, ääh ei sitä kuitenkaan kukaan huomaa ( koska en vietä suurinta osaa päivästäni pysäytyskuvassa =D)....



Mut siis näiden jälkeen lopputulosta on hiukan vielä hiottu... =D Oon muuten miettinyt otsiksen leikkaamista jo vuosia ja vuosia, ikinä en oo pientä sivuotsista enempää uskaltanut leikata, jostain syystä se on tuntunut niin isolta muutokselta (??). Jouluna mulla oli jo sakset kädessä ja päätin että NYT, ja sit tein sivuotsiksen ^-^ Plääh. Tykkään kyllä tästä, kivaa vaihtelua, ja parasta on että kasvojen mittasuhteet tasapainottuu, eikä tarvii meikata kulmakarvoja jos ei jaksa...












Heh, tossa viimeisessä kuvassa näytän ihan monkeylta, mitä lie sen pitikään imitoida... ;D



Mutta sitten uutukaiseeni, eli postipakettiin, joka oli kuin olikin laukku... =D Ekat kuvat otettu heti avaamisen jälkeen eli laukku mukavasti rutuilla, mut kyllä se siitä oikeni ajan myötä. Täytyy vielä sanoa, että tää ei sitten oikeesti ollut mikään lasten laukku... Ja kyllä, kehtaan kulkea tän kanssa kaupungilla *Ei ne tiedä mun ikää* SmileyCentral.com

Mut siis tykkään ihan älyttömästi tästä, vaikka olikin pienempi kuin odotin. En ookaan pitänyt vaaleanpunaista laukkua ainakaan 3 vuoteen, tylsän mustan tavisnahkarötön jälkeen tää näyttää niiiiin raikkaalta! Hintaa oli vaivaiset 6,99 $ plus postikulut, joista maksoinkin tavoistani poiketen vähän enemmän...














Eilinen ilta menikin sitten siihen, kun metsästettiin uutta tietokonetta. Ei, en saanut vieläkään uutta tän hirveen ylikuumenijan tilalle, vaan, niin.... HAJOTIN sit miehen koneen tiputtamalla kameran sen päälle!! Se kun oli minikannettava eikä kestänyt iskua... kyllä tuli paniikki, vaikka kone olikin jo ab 1,5 vuotta vanha. Mut siis kyllä ahdisti, ihan hirvee loppupäivä sikäli. Onneks en saanut siitä minkäänlaisia haukkuja -vahinkohan se kuitenkin... *piip*



Tästä jäi jäljelle pelkkä muisto...


Paras valikoima löytyi yllättäen Anttilasta, etualalla oleva kone lähti mukaan =D


Ja tältä näytti kotona -huonoja kuvia tuli, kun tänään onkin taas rainy cloudy day... Ei näy mut väritys on oikeasti ihan sairaan hieno...


Nyt mä pelkään et hajotan tänkin. Oli sen verran hintava että se olis mun tuntemani maailman loppu.... =O



Hetki sitten putkahti taas uusi paketti postista -pitihän sekin saada mukaan. SIELLÄ OLI MUN TOFU!


Nää kirjeet on aina mulle tervetulleita =D


Mun karvatofukukkaro! Ihan ykkönen!

Tasaa keskelle
Tää löytää paikkansa mun laukusta, maksukorttien säilytyspussukkana luulisin =D


Kylkiäisenä tuli Blippon avaimenperä. Uuteen laukkuun pääsee sekin killumaan...



Lopuksi vielä kuvasarja Kakesta, jotka otin eilen kun se kölli auringossa. Hah nää on harvinaisia kuvia, koska näissä se ei piittaa kamerasta ollenkaan. Kokoa sille ainakin on tullut, kunnon isomahakolli alkaa jo pyrkiä esiin meidän Keikistäkin...

SmileyCentral.com
















3 kommenttia:

  1. Söpöi noi keikkikuvat ja heiiiii unohdin ihan sanoo et sun uudet hiukset oli ihanat, sopis älyhyvin sulle ! :P -M

    VastaaPoista
  2. Kiitos, oon kans oikein tyytyväinen, ihanaa vaihtelua jälleen =D

    VastaaPoista
  3. Oot niin söpön ja nuoren näkönen siinä :P -M

    VastaaPoista

**Comments? Yes, please!** ^_^