torstai 7. huhtikuuta 2011

Ulkoasuasiaa & Päivän asu



Iltoja! Sori nyt tulee vähän poikkeuksellista selitystä (luentoa) siitä, miksi blogin ulkoasu on viime aikoina ollut vähän siellä sun täällä. Tänään on kunto ollut tiukilla, kun oon yrittänyt saada näitä helvetin sivuja toimintaan. Heti kun ekan kerran avasin koneen tänään, alkoi hirvee rumba... Oon pomppinut eri selainten välillä ja tarkastellut, kokeillut, päivittänyt, poistanut, lisännyt uutta, kokeillut uudestaan.... Jouduin nyt sitten luopumaan rakkaasta Chromestani ja siirtymään Mozillaan, koska se on huomattavasti vakaampi näiden pikkuasioiden suhteen. Näillä näkymin näyttäisi siltä, että Mozillalla tallennetut muutokset näkyy muillakin selaimilla oikein. POIKKEUS on OPERA, joka sekoittaa edelleen kaiken, mitä teen, ÄLKÄÄ lukeko tätä blogia Operalla!

Mulla on tarkka mielikuva siitä, miltä haluan näiden sivujen näyttävän, ja se on mulle erittäin tärkeä asia, koska päätin jo teenagerina, ettei tarvii tyytyä mihinkään, vaan olla tyytyväinen. No, ei se ihan elämän kaikilla osa-alueilla onnistunut, mutta oon hirvee pilkunviilaaja tällasissa projekteissa, ja ahdistus on kova, jos ei onnistu/täytyy jättää puolitiehen/joudun TYYTYMÄÄN.

Sitten vielä, rakastan noita mun glittereitäni, ja pidän niistä kiinni kynsin hampain. Selvyyden vuoksi: sivulla pitäisi näkyä erilaisia glitter/animated- ikoneja ja hymiöitä niin tekstissä kuin sivupalkissakin, EI minkäänlaisia teksti/koodilinkkejä eikä varsinkaan postausten teksteissä saisi näkyä MYSPACE LAYOUT- tyylisiä tekstejä/linkkejä. Jos näkyy, jotain on edelleen pielessä.... (Poikkeus tässäkin Opera, jossa kyseisiä tekstejä vilisee sivun täydeltä).

Tää on mulle suuri stressin aihe, koska oma luomus on niin henkilökohtainen ja rakas -vaikkei ehkä muiden silmissä mikään huippu-, mutta jokainen saavutus, jonka tähän blogiin saan aikaiseksi, on iso juttu.

TOIVON, että jos kuvissa/animaatioissa/linkeissä on vääristymiä tai jos niitä hemmetin myspace-tyyppisiä tekstejä hyppii silti silmille muilla selaimilla kuin Operalla, saisin siitä mahd pian kommenttia ja pääsisin jälleen ongelman kimppuun *romahtaisin*...



No joo, en viitsi tehdä tästä postauksesta pelkkää selainten välistä luentoa, joten nyt vois olla aika ottaa vähän rennommin. Parista pikkujusta pitkin kertoa, nimittäin eilen lähdin kaupungille yksin vähän "humputtelemaan", siis shoppailuille. Tarkoitus oli etsiä nappeja + irtoripisiä, joiden arkikäyttö on alkanut ajatuksena kiinnostaa. Tekee paljon kasvoille, vähemmälläkin meikillä. No, ripset unohdin kokonaan ja nappeja on taas jälleen kerran hankala löytää Turun kaltaisesta kämälästä (ainakin vaatekaupoista...)
SmileyCentral.com

Nappeja halusin siksi, että saisin uutta eloa vanhoihin vaatteisiin, jotka ei nyt ihan vastaa tämänhetkistä tyyliä. Elikkä siis värikkäitä, söpöjä, kuviollisia, isoja ym ym käsinommeltavia nappeja. Täytyy kyl sanoa, etten ole semmosia ennen ostanut >>> mistä niitä löytää =O ?? Kangas/askartelukaupoista varmaan joo, mut en jaksanut alkaa sellaisa etsimään, mut ylläri kylläoli ettei Sokokselta yms löytynyt. Tai sit olin taas vähän hakoteillä ja pää sumussa (ostin erehdyksessä Rodeo-energydrinkin, se oli moka, BIG time) =B


Mutta pysytäänpäs asiassa jälleen, heh. Kiersin kaikki kivat (perus) vaatekaupat läpi, ja löysin ihan sairaasti kaikkee kivaa.... En oo koskaan suuremmin löytänyt Seppälästä mitään hirmukivaa, mut nyt siitä on salaa tullut mun lemppari shopping center Turussa (Cyberi ois muuten, jos siellä viittis käydä useammin). Seppälässä oli niiiin kivoja kevätvaatteita, ja vein ison kasan sovitukseen (harmi kun ei tullut camera mukaan), ja valinnan vaikeus oli tukala. Kiersin ensin vanhan Hansan Seppälän, päätin miettiä vielä, ja meninkin suoraan uuteen Hansan Seppälään ja tein ostokset siellä...
SmileyCentral.com

Harmittaa, että jätin kauppaan sovittamani paidan, joka istui täydellisesti, väritys oli kohdallaan ja vielä 60% alennuksessa... ja yksi ainoa ässäkokokin löytyi. ISO HUOKAUS, kyllä sitä pitää joskus olla tyhyymä....

No, ostin lopulta nämä (plus kynsilakanpoistoaineen ViHDOIN, pääsen lakkailee, jeebajee!):


Mustat raitaleggarit Seppälästä, ja mun onneks siellä oli vielä kaikki tuotteet -20%, eli tuli maksamaan vain kympin =D (onkse silti liikaa legginseistä...?) Seppälän kassi oli niin kivoissa väreissä että sai jäädä kuvaan...


Neulepipo oli ihan must have, kun sen Hennesiltä bongasin! Looove it! H&Mn myssyt on aina musta ollut ilahduttavan poikkeuksellisesti kohtuuhintaisia, vitosella tääkin lähti =B Muutenkin bongasin Hennesin nuorisopuolelta asustehyllystä ihmeen paljon kaikkee mulle kelpaavaa (en raaskinut ostaa =D), koska H&M ei todellakaan ole koskaan kuulunut mun suosikeihin -ei, mulla ei ole mitään massaketjuja vastaan, muhun ei vaan yleensä iske nuo Hennesin värit ja kankaat...


Heh, koska mulla ei ole kunnon kokovartalopeiliä, piipahdin tänään ruokaostosreissulla sovituskopissa ja ehdin napata kuvan päivän asusta, joka koostui tietenkin noista uusista vaatteista plus pandapaidasta =D Ou nou, kengät on aika hirveet, en juurikaan panosta niihin ainakaan talvella... (panostan just sen verran, et talvelle on olemassa talvikengät, kesälle kesäkengät ja siltä väliltä löytyy vielä parit bilekengät... no heiii, jossainhan sitä on säästettävä jos on tällanen rahaton nuljake)


Sensuurikin vähän iski pääkallon muodossa =D Eikä tarvi sanoa, että paksuille jaloille ei vaakaraita sovi, mietin asiaa pitkään ja hartaasti -ja nähtyäni kaupungilla muutamat pahemmatkin kinkut päätin et kyl mä nää haluun kävi miten kävi...


Jooo, ei mulla tän parempaa kuvamatskuu tällä kertaa, meni ihan tuo energia alkupään vuodatukseen. No, koska tuntuu valjulta koittaa pärjätä näin vähillä kuvilla, keksin vielä pari ihan vaan tunnelmaa keventämään =P


Tästä oon taistellut Ebayssa alusta asti -hävisin, ja nyt niitä on taas myynnissä. Aika sniikkejä ostajia siellä on liikenteessä, enhän mä niille pärjää... Mut mitäpä en tekis nallen tähden.


Natural- mustavalko =D That`s it!


Go-Pmp.com is your one stop myspace resource

7 kommenttia:

  1. Vaakaraita kyllä sopii, kuvassa ihana !

    VastaaPoista
  2. Tänk juu! Joo kyllä mä ne ahkerassa käytössä aion pitääkin =DD

    VastaaPoista
  3. Ihana se vaaleanpunainen hattu!!! Muutenkin nättejä kuvia :D! T. Isosissi ;)

    VastaaPoista
  4. E:llä on kaks H&M:ltä ostettua samanlaista nallennaama-paitaa kuin sulla kuvassa :D. Ovat vaan pinkki ja v.keltainen. Se valkkas ne ite lehdestä. Teillä on samanlainen maku :DD. T. Edellinen kommentoija

    VastaaPoista
  5. Kiitz, mäki oon iha lovena tohon hattuun =D Heh, joo mä voisin kans haluta ne muutkin nallepaidat =D Kai nekin pitää sieltä hakee =D

    VastaaPoista
  6. Toi pipo oli kyl hiaaano :> -M

    VastaaPoista

**Comments? Yes, please!** ^_^