torstai 14. huhtikuuta 2011

Cutie Pie Style



Hellou! Tänään oli jokseenkin inspiroiva päivä, kunhan aamusta oli selvitty ;D Pari kaveria lähtee Helsinkiin huomenna, ja siitä jäi jostain syystä mieleen pieni itävä ajatus taka-alalle. Nimittäin, mähän olen aina halunnut asua Helsingissä, mut olosuhteiden johdattamina päädyinkin Turkuun =( Ei kivaa, ja varmaan olen sen tuhat kertaa mainostanut täällä, mutta Turku on mun kiroukseni, täällä ei ole MIKÄÄN onnistunut, ja epäonni tuntuu vainoavan niin isoissa kuin pienissäkin asioissa vuodesta toiseen. Eli tekis mieli lähteä vetää täältä, ihan vaan koska voisi jo olla aika! Mitä helvettiä olla TURUSSA, jos voi olla HESASSAkin, sieltä ainakin löytää viihdykettä keskustan jokaista kadunnumeroa kohden. Kun siis täällä on vain nää Lindexit ja Hennesit, siellä ois muutakin. Mullahan oli jossain vaiheessa ristiriitaiset ajatukset siitä, muutanko Keski-Suomeen päin sukulaisten lähelle, mutta Helsinkiin mun oikeesti tekis mieli mennä.... Ihanan kihelmöivä ajatus... =D

Nää mietteet johtuu osittain siitä, että mahtava keväinen auringonpaiste pisti muhun taas vauhtia ja sai haaveilemaan paremmasta elämästä. No, en mä varmaan koskaan täydellistä elämää tule saavuttamaan, mutta se ei tässä nyt ollutkaan tarkoituksena. Haluan väriä, elämän sykettä ja valoa, positiivisuutta! Turku on kaiken kaikkiaan yhtä paha negatiivisuuden pesä kuin se pikkukaupunki, josta oon kotoisin, vaikka en koskaan olisi uskonut sanovani näin. Jollain kierolla tavalla tää on jopa pahempi, koska ihmisiä on enemmän ja kaikki imee vaikutteita kaikista, ja jos ei ime, niin sitten syrjäytyy ja katkeroituu. Haluan paikkaan, jossa on niin suuri elinvoima, että negatiivisuus jää sen jalkoihin, häviää. Turku kun ei jostain syystä vain jaksa kulkea tarpeeksi lujaa, se on laiska, väsynyt, harmaiden käytävien läpinäkymätön haamu kylpien omassa jaksamattomuudessaan. Sen kerran kun jätän tän paikan taakseni, en takaisin katso =D Ja mähän oon tehnyt sen kerran ennenkin, eikä edes vaatinut paljoa =)


No näistä ikävistä/inspiroivista mietteistä tähän päivään, joka oli mulla kaiken muun säätämisen lisäksi pitkästä aikaa pynttäytymispäivä! Vappu mielessäni kaivoin esille meikki- ja asustevarastojani yrittäen miettiä jotain uutta ja ihanaa vapun rientoihin. Päädyin itseni kanssa yksimielisesti siihen, että haluan toteuttaa pidemmälle vietyä söpöluukkia, koska se tekee mut niin iloiseksi just nyt. Yritin löytää mun vanhoja irtoripsiäni, koska ne haluan ehdottomasti mukaan, mutta olinkin heittänyt ne kaikki pois, buhuu! No, yhdet olin säästänyt, ja kokeilin niiden kanssa vaikka ihan varmasti niitä en tule vappuna käyttämään...



Nää oli totaalisen vääränlaiset tähän lookiin, koska on halloweenripset, mut halusin paremman puutteessa kokeilla silti. Ens vkolla haenkin sitten vähän kivemmat =D (Meikki taas ylläri vaan hävinnyt kuvasta kokonaan, mun kamera ei jostain syystä tykkää kuvata oikein mun tummia meikkejäni - ja siksi en enää viitsi ottaakaan meikkikuvia, hööh)


Löysin myös yhden aivan ihanan ponchon, jota olen käyttänyt vain kerran muistaakseni uutenavuotena 2003. Tää on selvinnyt kaikista häkkikellarivarkauksistakin, ja nyt haluisin sen niiin paljon yhdistää johonkin perusvaatetukseen + mekkoon =D Taitaa kyllä olla, ettei vappuna kannata tän värisellä ulos lähteä...


Poncho on ihanan pehmeää materiaalia ja sisus ylellisesti valkoista satiinia =D En oo uskaltanut mihinkään laittaa etten pilaa, ja sitten se on vaan kulkenut kaapeissa ja kellareissa, väärinhän se on ja korjaan varmasti asian nyt...


Kynnet kuuluu asiaan, tietenkin. Tein ne eilen, ja mahdutan ne tähän väliin. Taas vaaleanpunaisella linjalla, of course =D


Tällä kertaa yksivärisenä, muttei ilman nalleja sentään.... Ikävän lyhyet kynnet nyt, kun alkoi katkeilemaan ja leikkasin kaikki saman pituisiksi. Nooh, helpompi olla ja elää taas =D




Tässä sitten mun haaveeni seuraavasta pynttäytymistilaisuudesta! Kokeilin tietenkin koko lookia tänään ihan alkutuntumalla, ja tää ei ole millään tavalla vapun lopullinen asuvalinta, vaan pelkkää suuntaa. Tukan haluun vaaleanpunaiseksi, ja lisäkkeitäkään tänään en jaksanut laittaa, heh... Nuo ripset tekee kyllä paljon meikille, ja oon ihan hullun vaikuttunut =D Äkkiä ripsiostoksille!

No me tehtiin sitten pieni kuvasarja, mun kanssa poseerasi tänään saapunut Tofu Kakkonen













Ilta-aurinko yllätti niin ihanasti kesken kuvauksen, että oli pakko tehdä pari kesäistäkin otosta =D Ahh kun ois jo kesä, tässä hetki sitten auringon laskiessa tuli niin kesäiltafiilis... Teltta, grilli, ja ulkona myöhään.... Tai ihan mitä vaan muutakin, kunhan ulkona myöhään ;D

Jebs, oon muuten tosi happyna että sain tällä viikolla saavutettua kaksi tavoitettani: tein 50.postaukseni (joka sattui vielä olemaan Vilin muistopostaus), sekä saavutin ja ylitin 2000 käyntiä! Jes, tästä on hyvä jatkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

**Comments? Yes, please!** ^_^