keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

New hair extensions *__*

No heellou taas. Hetken aikaa mökötin kun en päässytkään tänään mihinkään (ärsyttää istua aina työviikolla kotona ja odottaa viikonloppua), koska ei ehdittykään lähteä Skanssiin asti. Mutta no joo, munhan piti tehdä juttu uusista hiuksista, jotka siis eilen saapui mulle. Tällä kertaa väri oli vähän enemmän kohdallaan - ei nämäkään niin valkoiset ollut mitä olin kuvitellut, vaan tosi luonnollista sävyä edelleen. No, onneks täsmäs paremmin mun tukan kanssa, vaikka pientä sävyeroa pystyy kyllä sieltä etsimään. Ahh onpa jee kun on vihdoin kunnon extenssönit, nämähän siis mun ekat aidot - joo-o, muovisia mulla tähän asti.... höm.

Ainiin, oon saanut söpön lempinimen XD Mulla on työkaveri, joka on alkanut kutsua mua Hello Kittyksi, kun pukeudun aina vaaleanpunaiseen tai johonkin rusettipantaan khjeh =DD Viikonloppuna Sokoksen kassatätikin ihasteli jotain asusteitani ja tuli samaan johtopäätökseen. Ihan parasta olla Hello Kittynä, kyllä se mun vanhat lempinimet voittaa hahhaa ^^

...Ja sitten kuvia pidennyksistä, ofc.... ;D

Heyyy again ^^ Yesterday I finally got those extensions I was waiting for. This time the color was ok, not the best for me, but good enough. It`s still quite natural, but this was the lightest blond color they had! Anyway, these match quite well with my own hair, and you can`t really see the difference between those colors. Hahaa I`m so glad I have human hair extensions now, these are actually my first ones! .... The old ones were pure plastic, yes..... =/
Oh yes, I have a new nickname *-* My working buddy has started to call me Hello Kitty ^^ That`s the best nickname I`ve ever had, yes =D And last weekend the saleswoman at Sokos also called me that, haha, I love it ^__^
Here are the pics of my new hair....

They are supersoft, I looove how they feel! (NEVER MIND THE MESS in my apartment, I haven`t had time -or energy- to clean it for ages....)
Still had time to shop a bit....
I hate that my own hair doen`t blend that well in any extensions - you can see where they end. I`ve  tried to straight them and so on, but maybe I should cut them a bit.... NOOOoooo.....

This is where my own hair shows really well. Shit happens...

maynababy.comTämmöiset nämä. Hmm, en tiedä, mitä tekisin värin kanssa - kun en nyt hirveästi viihdy blondina, ja unelmani olis saada pinkki/vaaleanpunainen tukka pidennyksillä. En vaan uskalla lähteä värjää näitä, kun oli kalliit ja tunnetusti pihinä otin osarilla - niin, ja koska ne haalistuis ihan eri tahtia, ei touhussa olis mitään järkeä. Ehdotuksia? Hmm. No joo, taidan tästä lähteä tuhlaamaan vähän terveyteeni, eli ruokaostoksille ;DD

I don`t know what to do with the color - my dream is to have long pink hair, but there`s no point of dying these pink, because it would fade so quickly from my own hair. Any suggestions? This is my all-time problem, I guess.... Well, I`ll go to the supermarket now and spend some money on my health ;DD

6 kommenttia:

  1. ulalala mikä tucca!! ;P mäki oon haaveillu hiuspidennyksistä, kun ei tää mun fleda jaksa kasvaa :DD paljonkos makso, jos saa kysellä? :D

    VastaaPoista
  2. Joo samoin musta tuntuu ettei kasva, ja sit kun kasvaa, niin ohenee myös =/ Eihän sellanen käy ollenkaan, eli ei muuta kun tukkaa tilaamaan =DD Tää maksoi 99e plus lähetyskulut, mutta mä siis maksan osissa ;D

    VastaaPoista
  3. Värin kanssa olisi varmaan helpoin tehdä 2 väriset... Eli värjäät omat hiukset pinkeiksi/vaaleanpunaisiksi ja jätät pidennykset oman värisikseen. Mie ite tykkään noista kaksi värisistä hiuksista. Itsellä tällä hetkellä päällä sininen(haalistunut) ja alla musta.

    VastaaPoista
  4. Oon kanssa miettinyt noita kaksivärisiä, ongelma on siinä etten tiedä miten hyvä yhdistelmä on tuo pinkki + luonnollinen blondi =O Taisin kokeilla joskus vanhojen pidennyksien kanssa eikä oikein sopinut... Liukuvärjäys olis tietenkin kans vaihtoehto, astetta vaikeempi juttu vaan... =//

    VastaaPoista
  5. oolrait, aika kallista :D ehkä mä jään vaa haaveilemaan.. ^^

    VastaaPoista
  6. Kokeile hei Cyberista, siel myydään kans aitoja muistaakseni 69e, ja sit niitä keinohiuksia halvemmalla. Meinasin hakee sieltä mut näitä suositeltiin ja päätin kokeilla ^^

    VastaaPoista

**Comments? Yes, please!** ^_^