torstai 12. toukokuuta 2011

Ice-Cream Lollie

Heips! Tässä vielä näitä lupaamiani illallisia =D Sain tänään taas postia, ja Kiinahan siellä muisti mua pikkuisella postipaketilla. Positiivinen ylläri oli, koska tilaus saapui alle kahdessa viikossa, mikä on jo jonkinlainen saavutus kun Ebaysta on kyse =D Aikas söpö kaulakoru-lolly tuli tällä kertaa, vähän samaa sarjaa sen toissapäivänä saapuneen pupukorun kanssa. Oon ihan hulluna näihin tällä hetkellä =D



Tämmöinen nami =D

Haukkasin siitä jo palan... oli se muovia =O

Sitten shoppasin jättikasan pääsiäismunia, kun niitä saa niin halvalla nyt =D Nää oli 50 senttiä kappale, ja ihan uteliaisuudesta ostin. Ja näytti niin näteiltäkin, menin lankaan...
...Ja sisältö näytti sitten näin söpöseltä:





















Vielä hiukan tästä päivästä, eli mentiin kurssin kanssa Kiitorataan hohtogolfaamaan =D Noloo myöntää, mut oli mulle ihan uusi kokemus. Siellä sitten minigolfailtiin uv-valoissa hampaat neonkeltaisina hohtaen... Hauskaahan se oli! Varsinkin kun meitä oli 7, ja tulin kolmoseksi, ylläri ylläri =D Voitin pari isoa äijääkin, vaikka luulin että jäisin ihan hännille, alku kun oli vähän sitä sun tätä, haha.


Alakerran väritys oli ispiroiva, jostain syystä mulle tuli mieleen lapsuuden kokemukset Lintsin Vekkulasta, vai mikä se nyt oli...

Hohtogolfrataa. Oikeastihan siellä siis oli pimeämpää, ja kaikki värit ja radat hohti neonvaloa, mut tän parempaan ei mun kamera pystynyt, varsinkin kun siitä ei saa edes salamaa offille, buaah...

Mailat ojossa. Mulle sitten ehdoteltiin lastenmailaa =D


No joo, eihän toi mun tulos mikään huippu ollut, mut JEEJEE silti  =B






Tänään siis pukeuduin pitkästä aikaa kunnolla mustaan =D Ai niin, ja tukkakin oli pakko välillä blondaa, kun alkoi olla vähän heikossa kondiksessa se vaaleanpunainen. Viikonloppuna ehkä laitan sitten pinkin ihan ajan kanssa ja kunnolla, niin pysyy parempana sitten pidempäänkin. Katsotaan, blondi tuntuu nyt ihan kivalta, vaihtelun vuoksi tietenkin, mut kyllä mä taidan pitää kiinni silti mun pinkie- lookistani =D Jooh, pakko mennä siivoo kissan väljähtyneet stinkylit eli kantaa koppa pihalle ja kipata roskikseen, eihän sitä kikkarakasaa kestä kauempaa katsella. See yaa moroo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

**Comments? Yes, please!** ^_^