lauantai 29. tammikuuta 2011

Claws

Lauantain kunniaksi Tarjoustaloon, hahaa. Koska olen näinkin ammattilainen kosmetiikan suhteen, olen palautunut taaksepäin näissä kosmetiikan laatuvaatimuksissa. Jotta se näkyis hinnassa, tottakai ;) Näin siis ajeltiin halpishalliin hakemaan halpaa, ollaan säälittäviä ihmisrutaleita. Jostain syystä tykkään käydä siellä kosmetiikkahyllyllä, ja kyllä siellä kynsilakat on mielestäni ok-laatuisiakin, joo. Oon kyllästynyt noihin perus Maybelline ym lakkoihin, samat valjut värit eikä ainakaan inspiroi luomaan uutta ja erilaista. Onhan noita lakkoja sitten niitä vähän harvinaisempiakin, hyviä muistaakseni China Glazet sun muut ja erilaiset värit, mutta kalliita vaikka isoja pulloja onkin. En jaksa maksaa pelkästä lakasta yli kymppiä, pihi olen siinä mielessä joo. Tai nojoo, en kyllä maksa nykyään mistään muustakaan mielelläni yli kymppiä. Eli siis taantumaa ilmeisesti. Joskus oli sellainen pakko ostaa kalliimpaa koska muutkin teki niin, mutta eipä se tuota olemusta kohottanut. No nyt minä haen Tarjoustalosta, paha paha paha minä.

Nyt kun nään tän hianon kuvan ja värin, omat lakkaukset on suoraan sanottuna aika nössöpössö lällyköitä, mutta minkäs teet. Köyhä mikä köyhä, ja hiljaa se rahakin tulee. Ennen tykkäsin metallikynsistä, nyt voisikin taas alkaa lämmittelemään vanhaa.


Jotain kynsijuttuja. Kuvioita olen yrittänyt taas väsäillä vuosien tauon jälkeen. Aikoinani siis tein kaikenlaisia leopardeja kynsiin ja nyt olis oikein sopiva aika opetella noita jaloja taitoja uudelleen. Ei nää vielä mitään taideteoksia, mutta kaukaa katsottuna menee ja viimeisestä tykkäsin paljon. Kuvat otettu niin läheltä, että näkyy kaikki pienetkin virheet, valitettavasti..





Ostin tänään vihdoin uuden mustan koristelulakan, saa tehtyä pienempiä yksityiskohtia. Alimmassa kuvassa käytetty siis sitä, ylemmät tehty normaalilla siveltimellä ja vähän kökköjä vielä.

Paras sävy muuten tuo pinkki mitä ekassa kuvassa näkyy, kunnon shokkiväri. Ennen käytin saman väristä Dependin minilakkaa, mutta täytyy kyllä sanoa et tämä paljon parempaa, isompi pullo ja kuitenkin ihan sama hinta. Sitä hakemaan lisää! Ostin saman merkin violettia tänään ja oli vähän tumma mun makuun. Hankin myöhemmin kuvaa lakoista.

Kakekin pääsi näyttämään kyntensä, mullekin sisäänvedettävät raatelukynnet!! :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

**Comments? Yes, please!** ^_^